היפוך עובר עכוז

כיצד להפוך עובר עכוז בדרך טבעית ונכונה, ומה הקשר בין התת מודע שלך, למצג העובר? על המחקר המדהים והדרך הטובה ביותר עבור עוברך, להיפוך עובר עכוז, שתגרום לו להיות רצוי ואהוב לכל החיים.

בשבוע 30, המנח הטבעי של העובר, הוא עם הראש למטה. אבל ישנם מקרים שזה לא קורה והעובר במנח עכוז, גם בשלבים מאוחרים יותר. וכאן עומדות לנשים אלו אופציות שונות החל מהיפוך עובר שלא תמיד מצליח, וכלה בסגולות שונות ובמקרים רבים מגיעות בסופו של דבר לניתוח קיסרי או לידת עכוז מורכבת.

נשים רבות מגיעות אליי בשלב הזה, לעיתים אבודות לעיתים חוששות מאוד מניתוח קיסרי, ואחרי טיפול אחד העובר מתהפך, ונשאר כך עד ללידה וגינאלית קלה ומהירה.

בנושא זה אני הפעם רוצה לגעת. איך להפוך עובר ממנח עכוז למנח ראש בקלות ובמהירות, והכי חשוב בדרך הנכונה והטובה ביותר עבורך ועבור התינוק שלך.

מתברר שכמו בפן הפיזיולוגי יש גם לפן הרגשי הרבה מאוד מה לומר: הקשר שלך לעובר.

אחד הדברים שחקרתי במשך שנים רבות יחד עם רופא, הוא ההשלכה הרגשית שלך לעובר, ובמצג עכוז, יש לפן הרגשי הרבה מה לומר.

כאשר אני רואה לפניי אישה בהריון עם עובר במצג עכוז, למדתי גם לתשאל אותה על הפן הרגשי בדיוק כמו שאני בודקת את הפן הפיזיולוגי.

ומתברר תמיד, שהקשר אמא-עובר לא פתור, לעיתים זה יכול להיות ממשהו קטן, כמו העובדה שרצית בת ויצא בן, קורה גם במצבים בהם נכנסת להריון בעיתוי לא מתאים, עם מניעה, או אפילו טראומה לא פתורה מהלידה הקודמת, חשש ופחד גדול מהלידה המתקרבת. משהו לא רצוי בהריון הזה, והעובר מרגיש את זה, וגם את בתת המודע שלך. תת המודע הזה משליך על העובר, וגורם לו להיות במצג עכוז, כמכריז: לא רוצה לצאת.

אחרי שנים של מחקר, אני מאוד מאמינה בשילוב של התת מודע עם הפיזי, ולכן בבעיות עכוז אני מטפלת גם בפן הרגשי וגם בפן הפיזיולוגי, והעובר מהתהפך, זה מדהים! אנחנו מאזנים את האגן, כי כשהאגן של האישה לא מאוזן העובר לא יכול להתהפך, ואז מטפלים גם בתת מודע, והעובר יכול להתהפך.

נשים רבות מודעות לכך שיש עובר, אבל הקשר נעשה אחרי הלידה. כדאי לנו כאמהות לדעת, שהעובר שומע הכל, מרגיש הכל. חשוב להיות רגועה בהריון, לאכול תזונה בריאה, לקחת ויטמינים, כדי שהעובר יתפתח בצורה הכי טובה.

והדבר הכי חשוב לעובר – הוא מצב הרוח שלך. העובר מקבל מזון וחמצן ממך, וגם את מצב רוחך. אם את שמחה או עצובה, עצבנית או סבלנית, את כל זה התינוק מרגיש בהריון ובונה את אופיו.

הייתה לי אישה מדהימה שהייתה מנגנת כל ההריון, כיום העובר שלה כבר בחור בן 14, והוא מוזיקלי מאוד, אותי זה לא מפתיע. כי יש קשר הדוק בין מה שאנחנו עושים בהריון להתפתחות העובר. יש אגב, כאלו הנוהגות לא ללכת לגן חיות בהריון, אבל כשהוא נולד, הדבר הראשון שעושים לתינוק זה לקחת אותו לגן החיות ולהראות לו חיות. מה ההבדל?

ההבדל הגדול טמון בשלב ההריון, שם העובר מפתח את האופי שלו, את המראה שלו. לכן מאוד מקפידים לראות דברים נעימים, טובים ומשמחים בהריון.

ולכן, אחרי מחקר של שנים, הבנתי שהשיטה הנכונה ביותר להיפוך עובר עכוז הוא לשלב את הטיפול פיזיולוגי עם הפן הרגשי. זו הדרך הנכונה ביותר עבורך ועבור עוברך. נשים שמגיעות אליי עם עובר עכוז להיפוך, אנחנו מאזנות את האגן, מביאות את המצב הפיזיולוגי למצב אופטימלי שהעובר יוכל להתהפך, ובמקביל עובדות על התת מודע, והתוצאות הן מדהימות, העובר מתהפך, כי הוא מרגיש את התת מודע שלנו. אם יש לך רגש לא פתור מול עוברך, הכי טבעי שהוא לא ירצה לצאת, והוא נשאר במצג עכוז גם אם תבצעי היפוך חיצוני.

חשוב לנו כאימהות שנפנים את העובדה: התינוק מרגיש הכל, חווה הכל, וחשוב לנו להתחבר אליו, לאהוב אותו, לדבר אליו, ולחזק את הקשר אמא-עובר. ואם אנחנו יודעות על קיומה של בעיה לא פתורה, כדאי לטפל בה, בשבילך ובשביל עתיד תינוקך.